15.07.2008

Barbaros Hayrettin



Anketteki Barbaros hayrettin'in halini görünce artık hatırlatmanın vakti geldiğini anladım. Tahminen adından çok şarkısının ismi bilindiği için ve elvis havasında müzik hayatını yüksekteyken bıraktığı için unutmuş olabilirsiniz. AMA biz kii birkaç iyi adamı bulmuş getirmiş önünüze sermiş, biz ki kaç yıl önceki televizyon çocuğunu hatırlatmış ay lav 90lar blogu olarak MTV'de top 5'den aşağıyı görmemiş, sayısız programda konuk olmuş barbaros hayrettin'i unutturmayız.

Kimdir bu barbo diyenleriniz vardır. Tek cümle ile hatırlatiim size. "BEN SİZİN BABANIZIM". Ahh ahh ne patlamıştı bu şarkıyla kendisi. O zamanların en marjinal, en cool, en etkileyici adamlarından biriydi. Bütün kızlar hastaydı. O yüzden de "sevgilim sevgilim nasılsın, burnun kapıya kısılsın, diskoda hop hop oynarken, kot pantolonun yırtılsın" adlı süpersonik bir şarkı yazmıştı bayan hayranları için. Ben sizin babanızım klibinde taktığı gözlük sayesinde yeni iş kapıları yaratmıştı. Belki de onun sayesinde şişli optik batmaktan kurtulmuştur. Hiç düşünmediniz dimi?

Birden kaybolup gitti zaten. Ciddi ciddi kayboldu ama. Arama kurtarma çalışmaları bile yetmedi onu bulmak için. Tarak adlı multi-internasyonel şarkısında dediği gibi. "benim bir bir tarragim var, iste boyu bu kadar" Ne güzelde söylemiş dimi ey okur. Kaybolmadan önceki son klibini bu şarkı için çekmişti.

Sonrasında nooldu mu dersiniz. Bilmiyorum aslında. Baktım nete bulamadım. Sanırım almanyaya yerleşmiş. Geçim derdi falan felan babalara gelmiş. Hayat işte. Ama yine de umudumuzu yitirmedik. Biz ne analar ne babalar gördük. Gelir yine ben sizin babanızım diyen. Barbaros hayrettin de gelir. Bekleyeceğiz. Ve sizi de aşağıda bulunan klibiyle başbaşa bırakıyorum.

I (L) 90








4 yorum:

Işıl Şener dedi ki...

dünyanın en gerzek klibi.
yine de izlerken gülme krizine girdim.

seni ve gözlüklerini özledik barbaroooos!

haLbuse dedi ki...

ne kaddar itici bi adam ya ben sonuna kadar izliyemedim:<

haLbuse dedi ki...

nooldu sesin kısııldı 90lar master?
malzeme mi bittiiiii ha ha?!

Mika dedi ki...

Yerli "Weird Al" denemesi.



çok temiz atlattım o dönemleri. geçen umay umay dediler boş baktım bir an "o kimdi lan?" diye.

kafam rahat. 80 ortasında doğup milenyuma ekspres servis!

belki gece 3 gibi bi susurlukta dururuz, ayran içer yine uyuruz.